Dependenţa de stat

CRONICA [R]

Sau independenţa? Cred că am ajuns la vârsta la care omul îşi dă seama că nu e problema lui să dea răspuns la astfel de întrebări. Le las în seama tinerilor care mai vor să schimbe sociatatea, eu mă bucur de fiecare zi care mi-a mai rămas în lumea asta, cu toate metehnele ei. Ceea ce nu înseamnă că ocolesc subiectul. Încep să-l văd prin alţi ochelari, poate e o realitate decolorată sau doar reflexia unor amintiri. Eu îmi amintesc de prima mea întâlnire cu statul, cu autoritatea în general. În mod normal, cred acum că momentul decisiv ar fi trebuit să fie prima zi la grădiniţă sau prima zi la şcoală, dar mie nu mi s-a întâmplat aşa. Prima zi la grădiniţă a fost un dezastru. Am demonstrat atâta caracter antisocial, încât biata mama a fost rugată să mă ţină acasă. Pe atunci grădiniţa nu semăna cu cea de…

View original post 577 more words

Leave a Reply

